Michel Matton heeft Zimacon in 2009 opgericht hij vertelt waarom:

De tijd dat bedrijven op de automatische piloot konden voortbestaan ligt achter ons. De wereld verandert steeds sneller en verdienmodellen zijn soms al achterhaald voor ze bedacht zijn. Het vereist kundige stuurlieden om bedrijven op een winstgevende koers te houden. Maar zonder goede informatie is ook de beste stuurman machteloos.

De andere kant van de medaille is dat bedrijven allerlei administraties (moeten) voeren en dat deze administraties veelal als rompslomp worden ervaren doordat ze nauwelijks waarde toevoegen. Aan deze situatie heb ik een enorme hekel omdat het volstrekt niet nodig is.

Ik ben ervan overtuigd dat ik deze situatie kan omdraaien: minder tijd en energie kwijt aan administratieve rompslomp en tegelijkertijd de toegevoegde waarde van de administratie vergroten. Dat doe ik door het veranderen van processen, het verbeteren van bestaande systemen, het implementeren van nieuwe systemen, het coachen van medewerkers en alles dat nog meer kan bijdragen aan een goedkope en effectieve administratie.

Ik heb ruim 25 jaar ervaring met de meest uiteenlopende financiële en administratieve processen. Ik ben actief geweest in de accountantscontrole (bij één van de Big Four kantoren), diverse MKB bedrijven, zo’n 16 jaar in de bancaire sector en nu alweer zo’n 6 jaar actief in gerenommeerde en aansprekende bedrijven in Nederland.

Nu wil ik met mijn kennis, ervaring en partners ook jouw bedrijf helpen om kosten te besparen en het rendement te verbeteren door creatieve oplossingen te bieden voor administratieve problemen!

Ik ben sinds december 2014 als adviseur betrokken bij de Stichting Idieële Advisering. Op deze manier is onze dienstverlening ook beschikbaar voor maatschappelijke organisaties en kunnen ook zij geholpen worden met creatieve oplossingen voor financiële en administratieve rompslomp.

Deel jouw eigen rompslomp met ons en laat ons een voorstel maken om dit voor jouw bedrijf uit de wereld te helpen. Bel of mail voor een vrijblijvende afspraak.